DSpace Repository

ДІАГНОСТИКА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАСАДАХ СЛОВОЦЕНТРИЧНОГО ПІДХОДУ

Show simple item record

dc.contributor.author Полєвікова, О. Б.
dc.contributor.author Полевикова, О. Б.
dc.contributor.author Polevikova, O. B.
dc.date.accessioned 2017-07-05T10:57:11Z
dc.date.available 2017-07-05T10:57:11Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3123
dc.description Полєвікова, О. Б. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку на засадах слово центричного підходу [Текст] / О. Б. Полєвікова // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім.Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. – Кременець : ВЦ КОГПІ ім.Тараса Шевченка, 2014. – Вип. 3. – С. 132-139. uk_UA
dc.description.abstract Автор обґрунтовує особливості дослідження рівня мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку. З’ясовує, з якою метою варто здійснювати обстеження; наводить приклади конкретних методик; виявляє перспективи подальших досліджень на засадах словоцентричного підходу. Узагальнення результатів здійсненого аналізу існуючих діагностик мовленнєвого розвитку дошкільника дозволяє автору дійти висновку, що всі вони дають підстави для обстеження дітей на основі словоцентричного підходу, у межах якого науковці (А.Богуш, М.Вашуленко, А.Загнітко, І.Зайцев, Л.Мацько, М.Михальченко, В.Теркулов) обґрунтовують свої дослідження на констатації того, що центром номінації визнається слово. Усі інші номінативні одиниці (словосполучення, фразеологізми, речення, текст) визначаються через слово. Автор обосновывает особенности исследования уровня речевого развития ребенка дошкольного возраста. Выясняет, с какой целью следует осуществлять обследование; приводит примеры конкретных методик; намечает перспективы дальнейших исследований на основе словоцентричного подхода. Обобщение результатов проведенного анализа существующих диагностик речевого развития дошкольника позволяет автору прийти к выводу, что все они дают основания для обследования детей на основе словоцентричного подхода, в рамках которого ученые (А.Богуш, Н.Вашуленко, А.Загнитко, И.Зайцев, Л.Мацько, М.Михальченко, В.Теркулов) обосновывают свои исследования на констатации того, что центром номинации признается слово. Все остальные номинативные единицы (словосочетания, фразеологизмы, предложения, текст) определяются через слово. The author proves the specifics of researching the level for speech development of preschool children. The author finds out the purpose of carrying out the investigation, gives the examples of specific techniques, reveals the prospects for further research on the basis of the word-center approach. The summarizing of the analysis of existing diagnostics of speech development of the preschool child, allows to the author to come to the conclusion that they all provide a basis for examination of children on the basis of word-center approach, in which scientists (A.Bogush, N.Vashulenko, A.Zagnitko, I.Zaichev, L.Matsko, M.Mikhalchenko, V. Terkylov) base their research on the acknowledgment of the fact that the center of the nomination recognizes the word. All other nominative units (collocations, idioms, sentences, text) are defined through the word. uk_UA
dc.subject діагностика мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.subject старший дошкільний вік uk_UA
dc.subject словоцентричний підхід uk_UA
dc.subject диагностика речевого развития uk_UA
dc.subject старший дошкольный возраст uk_UA
dc.subject словоцентричний подход uk_UA
dc.subject diagnosis of speech development uk_UA
dc.subject preschool age uk_UA
dc.subject word-center approach uk_UA
dc.title ДІАГНОСТИКА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАСАДАХ СЛОВОЦЕНТРИЧНОГО ПІДХОДУ uk_UA
dc.title.alternative Диагностика речевого развития детей старшего дошкольного возраста на основе словоцентричного похода uk_UA
dc.title.alternative Diagnosis of speech development preschool children based on the word-center approach uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account