DSpace Repository

АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Полєвікова, О. Б.
dc.contributor.author Полевикова, О. Б.
dc.contributor.author Polevikova, O. B.
dc.date.accessioned 2017-07-03T10:32:52Z
dc.date.available 2017-07-03T10:32:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3055
dc.description Полєвікова, О. Б. Аналіз підходів до розвитку діалогічного мовлення дошкільників [Текст] / О. Б. Полєвікова // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Херсон, 2015. – Вип. 67. – С. 132-139. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз компетентнісного, комунікативно-діяльнісного, функціонального, культурологічного, особистісно орієнтованого підходів до розвитку діалогічного мовлення дошкільників; обґрунтовано доречність запровадження словоцентричного підходу до мовленнєвого розвитку дітей, що, на думку автора, дасть змогу забезпечити цілісність у реалізації поставлених завдань. В статье осуществлен анализ компетентностного, коммуникативно-деятельностного, функционального, культурологического, личностно ориентированного подходов к развитию диалогической речи дошкольников; обоснована уместность введения словоцентричного подхода к речевому развитию детей, что, по мнению автора, позволит обеспечить целостность в реализации поставленных задач. The analysis of the competence, communicative and active, functional, cultural, individual approach to the development of dialogue speech preschoolers was made in the article; the relevance introduction of wordcenter approach to language development of children was proved, that to the author’s opinion, would helped to ensure the integrity of implementation of tasks. uk_UA
dc.subject мовленнєвий розвиток дошкільника uk_UA
dc.subject діалогічне мовлення uk_UA
dc.subject основні підходи uk_UA
dc.subject речевое развитие дошкольника uk_UA
dc.subject диалогическая речь uk_UA
dc.subject основные подходы uk_UA
dc.subject speech development of preschooler uk_UA
dc.subject dialogic speech uk_UA
dc.subject basic approaches uk_UA
dc.title АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ uk_UA
dc.title.alternative АНАЛИЗ ПОДХОДОВ К РАЗВИТИЮ ДИАЛОГИЧЕСКОЙ РЕЧИ ДОШКОЛЬНИКОВ uk_UA
dc.title.alternative The analysis of the competence, communicative and active, functional, cultural, individual approach to the development of dialogue speech preschoolers was made in the article; the relevance introduction of wordcenter approach to language development of children was proved, that to the author’s opinion, would helped to ensure the integrity of implementation of tasks. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account