dc.contributor.author |
Полєвікова, О. Б. |
|
dc.contributor.author |
Полевикова, О. Б. |
|
dc.contributor.author |
Polyevikova, O. B. |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:10:44Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:10:44Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/3047 |
|
dc.description |
Полєвікова, О. Б. Словоцентрична система Л. С. Виготського як психологічна основа мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільника / О. Б. Полєвікова // Наука і освіта. Серія : Педагогіка. – Одеса, 2011. – № 4/С, червень-липень. – С. 314-317. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автором статті здійснено аналіз словоцентричної системи Л.С.Виготського в контексті сучасних підходів до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільника: з’ясовано погляди відомого науковця з питання про значення слова та особливості його формування в дітей дошкільного віку з опорою на декілька найбільш характерних робіт; узагальнено результати експериментів Л.С.Виготського з дошкільнятами; досліджено міркування вченого про дитячу гру в аспекті визначеної проблеми. Автором статьи осуществлен анализ словоцентричной системы Л.С.Выготского в контексте современных подходов к языковому образованию и речевому развитию дошкольника. Выяснены взгляды известного ученого по вопросу о значении слова и особенностях его формирования у детей дошкольного возраста с опорой на несколько наиболее характерных работ. Обобщены результаты экспериментов Л.С.Выготского с дошкольниками; исследованы выводы ученого о детской игре в аспекте определенной проблемы. The author made an analysis of L.S.Vygotsky’s wordcentral system in the context of current approaches to preschooler’s language learning and speech development: the outlook of the famous scientist on the meaning of a word and characteristics of its formation in preschool children are pointed out according to some of the most characteristic works; L.S.Vygotsky’s experimental results with preschool children are summarized, scientist’s considerations about children's game in a particular aspect of the problem are researched. |
uk_UA |
dc.subject |
словоцентрична система |
uk_UA |
dc.subject |
Л.С.Виготський |
uk_UA |
dc.subject |
значення слова |
uk_UA |
dc.subject |
словоцентричная система |
uk_UA |
dc.subject |
Л.С.Выготский |
uk_UA |
dc.subject |
значение слова |
uk_UA |
dc.subject |
wordcentral system |
uk_UA |
dc.subject |
L.S. Vygotsky |
uk_UA |
dc.subject |
word meaning |
uk_UA |
dc.title |
СЛОВОЦЕНТРИЧНА СИСТЕМА Л. С. ВИГОТСЬКОГО ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ОСНОВА МОВНОЇ ОСВІТИ Й МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
СЛОВОЦЕНТРИЧНАЯ СИСТЕМА Л. С. ВЫГОТСКОГО КАК ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ОСНОВА ЯЗЫКОВОГО ОБРАЗОВАНИЯ И РЕЧЕВОГО РАЗВИТИЯ ДОШКОЛЬНИКА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
WORDCENTRAL SYSTEM OF L. S. VYGOTSKY AS PSYCHOLOGICAL BASIS OF PRESCHOOLER’S LANGUAGE EDUCATION AND SPEECH DEVELOPMENT |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |