DSpace Repository

СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «САМООСВІТНЯ КОМПЕТЕНТНІСТЬ» ТА РІВНІ ЇЇ СФОРМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Воропай, Н. А.
dc.date.accessioned 2017-03-13T08:24:59Z
dc.date.available 2017-03-13T08:24:59Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/2504
dc.description Воропай, Н. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «САМООСВІТНЯ КОМПЕТЕНТНІСТЬ» ТА РІВНІ ЇЇ СФОРМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ / Н. Воропай // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Херсон : Видавництво ХДУ, 2011. – Вип. 58, ч. 1. – С. 216-221. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкриваються сутнісні характеристики поняття «самоосвітня компетентність» та рівні оцінки її сформованості у майбутніх учителів початкових класів. uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject самоосвітня компетентність uk_UA
dc.subject самоосвітня компетентність майбутнього вчителя початкової школи uk_UA
dc.title СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «САМООСВІТНЯ КОМПЕТЕНТНІСТЬ» ТА РІВНІ ЇЇ СФОРМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account