dc.contributor.author |
Ільїна, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-13T08:14:01Z |
|
dc.date.available |
2016-05-13T08:14:01Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/1833 |
|
dc.description |
Ільїна, Н. В. Аналіз сформованості логіко-граматичних конструкцій у мовленні молодших школярів з вадами мовленнєвого розвитку / Н. В. Ільїна // Актуальні питання
корекційної освіти (педагогічні науки) : зб. наук. праць / за ред. : В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006. - 2014. - Вип. 4. – С. 129-138. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено аналіз сформованості логіко-граматичних
конструкцій у мовленні молодших школярів з вадами мовленнєвого розвитку, а
саме із загальним недорозвиненням мовлення. Здійснено аналіз поняття
«логіко-граматичні конструкції» та описано, на які типи вони поділяються.
Розкрито особливості сформованості граматичної системи української мови у
дітей молодшого шкільного віку з нормальним мовленнєвим розвитком. У
статті розглянуто передумови формування логіко-граматичних конструкцій, а
отже і складних синтаксичних структур, які виражають причинно-наслідкові,
просторові та часові відношення. Розкрито та проаналізовано помилки під час
розуміння, відтворення та вживання логіко-граматичних конструкцій дітьми
молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.
Наприкінці статті підведені короткі підсумки та обґрунтовано подальше
дослідження вказаної проблеми. В статье представлен анализ сформированности логико-грамматических
конструкций в речи младших школьников с нарушениями речевого развития, а
именно с общим недоразвитием речи. Осуществлен анализ понятия «логико-
грамматические конструкции» и описано, на какие типы они делятся. Раскрыты
особенности сформированности грамматической системы украинского языка у
детей младшего школьного возраста с нормальным речевым развитием. В
статье рассмотрены предпосылки формирования логико-грамматических
конструкций, а следовательно и сложных синтаксических структур, которые
выражают причинно-следственные, пространственные и временные отношения.
Раскрыто и проанализировано ошибки при понимании, воспроизведении и
применении логико-грамматических конструкций детьми младшего школьного
возраста с общим недоразвитием речи III уровня. В конце статьи подведены
краткие итоги и обоснованно дальнейшее исследование указанной проблемы. |
uk_UA |
dc.subject |
логіко-граматичні конструкції |
uk_UA |
dc.subject |
загальне недорозвинення мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
діти молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
логико-грамматические конструкции |
uk_UA |
dc.subject |
общее недоразвитие речи |
uk_UA |
dc.subject |
дети младшего школьного возраста |
uk_UA |
dc.title |
АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ЛОГІКО-ГРАМАТИЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ У МОВЛЕННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |