DSpace Repository

АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ЛОГІКО-ГРАМАТИЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ У МОВЛЕННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Ільїна, Н. В.
dc.date.accessioned 2016-05-13T08:14:01Z
dc.date.available 2016-05-13T08:14:01Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/1833
dc.description Ільїна, Н. В. Аналіз сформованості логіко-граматичних конструкцій у мовленні молодших школярів з вадами мовленнєвого розвитку / Н. В. Ільїна // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) : зб. наук. праць / за ред. : В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006. - 2014. - Вип. 4. – С. 129-138. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено аналіз сформованості логіко-граматичних конструкцій у мовленні молодших школярів з вадами мовленнєвого розвитку, а саме із загальним недорозвиненням мовлення. Здійснено аналіз поняття «логіко-граматичні конструкції» та описано, на які типи вони поділяються. Розкрито особливості сформованості граматичної системи української мови у дітей молодшого шкільного віку з нормальним мовленнєвим розвитком. У статті розглянуто передумови формування логіко-граматичних конструкцій, а отже і складних синтаксичних структур, які виражають причинно-наслідкові, просторові та часові відношення. Розкрито та проаналізовано помилки під час розуміння, відтворення та вживання логіко-граматичних конструкцій дітьми молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. Наприкінці статті підведені короткі підсумки та обґрунтовано подальше дослідження вказаної проблеми. В статье представлен анализ сформированности логико-грамматических конструкций в речи младших школьников с нарушениями речевого развития, а именно с общим недоразвитием речи. Осуществлен анализ понятия «логико- грамматические конструкции» и описано, на какие типы они делятся. Раскрыты особенности сформированности грамматической системы украинского языка у детей младшего школьного возраста с нормальным речевым развитием. В статье рассмотрены предпосылки формирования логико-грамматических конструкций, а следовательно и сложных синтаксических структур, которые выражают причинно-следственные, пространственные и временные отношения. Раскрыто и проанализировано ошибки при понимании, воспроизведении и применении логико-грамматических конструкций детьми младшего школьного возраста с общим недоразвитием речи III уровня. В конце статьи подведены краткие итоги и обоснованно дальнейшее исследование указанной проблемы. uk_UA
dc.subject логіко-граматичні конструкції uk_UA
dc.subject загальне недорозвинення мовлення uk_UA
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject логико-грамматические конструкции uk_UA
dc.subject общее недоразвитие речи uk_UA
dc.subject дети младшего школьного возраста uk_UA
dc.title АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ЛОГІКО-ГРАМАТИЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ У МОВЛЕННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account