DSpace Repository

ФАКТОРНО-КРИТЕРІАЛЬНА МОДЕЛЬ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Колос, К. Р.
dc.contributor.author Колос, Е. Р.
dc.contributor.author Kolos, К.
dc.date.accessioned 2016-04-20T08:27:19Z
dc.date.available 2016-04-20T08:27:19Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1798
dc.description Колос, К. Р. ФАКТОРНО-КРИТЕРІАЛЬНА МОДЕЛЬ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ / К. Р. Колос // Інформаційні технології в освіті. - 2015.- № 22. - С. 80-92. uk_UA
dc.description.abstract У дослідженні обґрунтовано необхідність комплексного оцінювання ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття «ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти», «критерії оцінювання ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти»; для здійснення виміру ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти побудовано факторно- критеріальну модель оцінювання ефективності такого середовища, яка містить, насамперед, фактори, що характеризують комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, зокрема: 1) ефективність навчально- пізнавального процесу курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; 2) достатність інфраструктури; 3) ІКТ-компетентність академічного персоналу; 4) ІКТ-компетентність слухачів; обґрунтовано й розроблено критерії оцінювання ефективності такого середовища та здійснено їх декомпозицію до відповідних критеріальних показників; встановлено числові значення коефіцієнтів вагомості кожного показника, критерію та фактора ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; описано комплексну методику оцінювання ефективності такого середовища; обґрунтовано необхідність співвідношення числового значення ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища із середнім та найвищим рівнем ефективності такого середовища серед закладів післядипломної педагогічної освіти України. В исследовании обоснована необходимость комплексной оценки эффективности компьютерно ориентированного учебного среды заведения последипломного педагогического образования, определены понятия «эффективности компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования», «критерии оценки эффективности компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования»; для осуществления измерения эффективности компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования построено факторно-критериальную модель оценки эффективности такой среды, которая содержит, прежде всего, факторы, характеризующие компьютерно ориентированную учебную среду заведения последипломного педагогического образования, в частности: 1) эффективность учебно-познавательного процесса курсов повышения квалификации педагогических кадров; 2) достаточность инфраструктуры, 3) ИКТ-компетентность академического персонала, 4) ИКТ-компетентность слушателей; обоснованы и разработаны критерии оценки эффективности такой среды и осуществлено их декомпозицию к соответствующим критериальным показателям; установлено числовые значения коэффициентов весомости каждого показателя, критерия и фактора эффективности компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования, описана комплексная методика оценки эффективности такой среды; обоснована необходимость соотношения числового значения эффективности компьютерно ориентированной учебной среды со средним и высоким уровнем эффективности такой среды среди заведений последипломного педагогического образования Украины. This article provides rationalization for a comprehensive assessment of computer-oriented learning environment efficiency of an institute of postgraduate pedagogical education and provides definitions of the 'efficiency of computer-oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical education', and the 'assessment criteria for computer-oriented learning environment efficiency of an institute of postgraduate pedagogical education'. In order to measure the efficiency of computer-oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical education, a multi-criteria factor evaluation model was created. It includes, in the first place, the factors defining computer-oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical education. The article provides rationalization for and describes the developed criteria of efficiency assessment in such an environment and divides them into corresponding criterion characteristics as well as establishes the numeric values of coefficients of importance of all characteristics, criteria and efficiency factors of computer-oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical education. uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject оцінювання uk_UA
dc.subject фактори uk_UA
dc.subject критерії uk_UA
dc.subject показники uk_UA
dc.subject комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище закладу післядипломної педагогічної освіти uk_UA
dc.subject підвищення кваліфікації педагогічних кадрів uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject эффективность uk_UA
dc.subject оценка uk_UA
dc.subject факторы uk_UA
dc.subject критерии uk_UA
dc.subject показатели uk_UA
dc.subject компьютерно ориентированная учебная среда заведения последипломного педагогического образования uk_UA
dc.subject повышение квалификации педагогических кадров uk_UA
dc.subject информационно- коммуникационные технологии uk_UA
dc.subject Efficiency uk_UA
dc.subject assessment uk_UA
dc.subject factors uk_UA
dc.subject criteria uk_UA
dc.subject characteristics uk_UA
dc.subject computer-oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical education uk_UA
dc.subject in-service teacher training uk_UA
dc.subject information and communications technology uk_UA
dc.title ФАКТОРНО-КРИТЕРІАЛЬНА МОДЕЛЬ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.title.alternative ФАКТОРНО-КРИТЕРИАЛЬНАЯ МОДЕЛЬ ОЦЕНИВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ ЗАВЕДЕНИЯ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ uk_UA
dc.title.alternative CRITERIA FACTOR MODEL OF EFFICIENCY ASSESSMENT OF COMPUTER ORIENTED LEARNING ENVIRONMENT OF AN INSTITUTE OF POSTGRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account