DSpace Repository

СУГЕСТИВНИЙ КОМПОНЕНТ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ

Show simple item record

dc.contributor.author Олексюк, О.
dc.date.accessioned 2016-04-11T09:53:21Z
dc.date.available 2016-04-11T09:53:21Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1763
dc.description Олексюк, О. СУГЕСТИВНИЙ КОМПОНЕНТ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ / О. Олексюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Лінгвістика»: зб. наук. праць. – Херсон: ХДУ, 2014. - Вип. 21. - С. 82 - 84. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу ключових слів комерційної реклами як маркерів мовного впливу. Виокремлені ключові слова розподілено на групи, висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їхню сугестогенну природу. uk_UA
dc.description.abstract This article analyzes the keyword advertising business as markers of verbal influence. Selected keywords grouped, characterized some of the language features documented keywords, using techniques of neurolinguistic programming, explained their suggestive nature.
dc.subject комерційна реклама uk_UA
dc.subject ключові слова uk_UA
dc.subject сугестія uk_UA
dc.subject нейролінгвістичне програмування uk_UA
dc.subject вплив uk_UA
dc.subject семантика uk_UA
dc.subject commercial advertising uk_UA
dc.subject key words uk_UA
dc.subject suggestion uk_UA
dc.subject neurolinguistic programming uk_UA
dc.subject influence uk_UA
dc.subject semantic uk_UA
dc.title СУГЕСТИВНИЙ КОМПОНЕНТ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account