DSpace Repository

СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Касьяненко, В. Д.
dc.date.accessioned 2022-01-11T07:30:31Z
dc.date.available 2022-01-11T07:30:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/15884
dc.description Касьяненко, В. Д. Структурно-семантичний аналіз науково-навчальних текстів шкільних підручників з української мови основної школи = Structural and semantic analysis of scientific and educational texts of school textbooks on the Ukrainian language of primary school: кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»/ В. Д. Касьяненко; наук. керівник д. п. н. професорка М. І. Пентилюк ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський державний університет, Ф-т української й іноземної філології та журналістики, Кафедра української й слов’янської філології та журналістики. – Херсон: ХДУ, 2021. – 57 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота актуалізує питання науково-навчальних текстів шкільних підручників з української мови основної школи. Підручник – офіційно визнана навчальна книга, що містить матеріал з навчального предмета, й відповідає вимогам чинної програми. Проаналізувавши навчальні тексти шкільних підручників з української мови, визначили їх структуру, розкрили особливості вживання лексичних одиниць різних рівнів, що використовували укладачі підручників. У роботі представлені висновки аналізу мовних особливостей науково-навчальних текстів. Довели, що у викладі інформації необхідно звертати увагу на зміст та логічну послідовність тексту. Аналіз підручника дав змогу зробити висновки, що мова підручника точна, зрозуміла, відповідає нормам української літературної мови. Qualification work actualizes the issues of scientific and educational texts of school textbooks on the Ukrainian language of primary school. The textbook is an officially recognized textbook that contains material on the subject and meets the requirements of the current program. After analyzing the textbooks of school textbooks in the Ukrainian language, determined their structure, revealed the features of the use of lexical units of different levels used by the compilers of textbooks. The paper presents the conclusions of the analysis of linguistic features of scientific and educational texts. It was proved that in the presentation of information it is necessary to pay attention to the content and logical sequence of the text. The analysis of the textbook allowed us to conclude that the language of the textbook is accurate, clear, meets the norms of the Ukrainian literary language. uk_UA
dc.subject Мова uk_UA
dc.subject Текст uk_UA
dc.subject Категорія uk_UA
dc.subject Класифікація uk_UA
dc.subject Функція uk_UA
dc.subject Термін uk_UA
dc.subject Структура uk_UA
dc.subject Підручник uk_UA
dc.subject Метод uk_UA
dc.subject Завдання uk_UA
dc.subject language uk_UA
dc.subject text uk_UA
dc.subject category uk_UA
dc.subject classification uk_UA
dc.subject function uk_UA
dc.subject term uk_UA
dc.subject structure uk_UA
dc.subject textbook uk_UA
dc.subject method uk_UA
dc.subject task uk_UA
dc.title СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.title.alternative STRUCTURAL AND SEMANTIC ANALYSIS OF SCIENTIFIC AND EDUCATIONAL TEXTS OF SCHOOL TEXTBOOKS ON THE UKRAINIAN LANGUAGE OF PRIMARY SCHOOL uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account