DSpace Repository

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА ЯКІСТЬ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Кравцов, Г. М.
dc.contributor.author Вінник, М. О.
dc.contributor.author Тарасіч, Ю. Г.
dc.contributor.author Винник, М. А.
dc.contributor.author Тарасич, Ю. Г.
dc.contributor.author Kravtsov, H. M.
dc.contributor.author Vinnik, M. O.
dc.contributor.author Tarasich, Yu. H.
dc.date.accessioned 2016-02-05T09:06:43Z
dc.date.available 2016-02-05T09:06:43Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1587
dc.description Кравцов, Г. М. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА ЯКІСТЬ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ / Г. М. Кравцов, М. О. Вінник, Ю. Г. Тарасіч // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - № 16. - С. 83-94. uk_UA
dc.description.abstract Вдосконалення інформаційного забезпечення освітніх процесів потребує сьогодні нових підходів до організації управління та формування освітньої політики у галузі дистанційного навчання, яка базується на використанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Важливим етапом цього процесу є постійний моніторинг стану розвитку та впровадження інформаційних технологій, а зокрема – і систем дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Основним завданням моніторингу є оцінка впливу на розвиток дистанційного навчання державних освітніх стандартів, навчальних програм, методичного забезпечення, технічного обладнання та інших факторів; виявлення факторів, які впливають на хід та результати впровадження дистанційного навчання; порівняння результатів функціонування закладів освіти та систем дистанційної освіти з метою визначення найбільш оптимальних шляхів їх розвитку. У статті представлено результати аналізу залежності якості освітніх послуг від якості електронних освітніх ресурсів. Тенденції розвитку освітніх послуг досліджено порівнянням впливу якості електронних освітніх ресурсів на якість освітніх послуг вищих педагогічних навчальних закладів України станом на 2009-2010 та 2012-2013 роки. Загалом, аналіз результатів дослідження дає змогу оцінити якість сучасних освітніх послуг, як задовільний та сказати що майже 70% успіху їх подальшого розвитку залежить від якості використовуваних ЕОР та систем дистанційної освіти зокрема. Совершенствование информационного обеспечения образовательных процессов требует сегодня новых подходов к организации управления и формирования образовательной политики в области дистанционного обучения, основанной на использовании современных информационно-коммуникационных технологий. Важным этапом этого процесса является постоянный мониторинг состояния развития и внедрения информационных технологий, а в частности - и систем дистанционного обучения в высших учебных заведениях. Основной задачей мониторинга является оценка влияния на развитие дистанционного обучения государственных образовательных стандартов, учебных программ, методического обеспечения, технического оборудования и других факторов, выявление факторов, влияющих на ход и результаты внедрения дистанционного обучения; сравнение результатов функционирования учебных заведений и систем дистанционного образования с целью определения наиболее оптимальных путей их развития. В статье представлены результаты анализа зависимости качества образовательных услуг от качества электронных образовательных ресурсов. Тенденции развития образовательных услуг исследованы сравнением влияния качества электронных образовательных ресурсов на качество образовательных услуг высших педагогических учебных заведений Украины по состоянию на 2009-2010 и 2012-2013 годы. В общем, анализ результатов исследования позволяет оценить качество современных образовательных услуг как удовлетворительное и сказать, что почти 70% успеха их дальнейшего развития зависит от качества используемых ЭОР и систем дистанционного образования в частности. Communication improving of educational processes requires today new approaches to the management arrangements and forming of educational policy in the field of distance learning, which is based on the use of modern information and communication technologies. An important step in this process is the continuous monitoring of the development and implementation of information technology and, in particular, the distance learning systems in higher educational establishments. The main objective of the monitoring is the impact assessment on the development of distance learning following the state educational standards, curricula, methodical and technical equipment and other factors; factors revelation that influence the implementation and outcomes of distance learning; results comparison of educational institution functioning and distance education systems in order to determine the most efficient ways of its development. The paper presents the analysis results of the dependence of the quality of educational services on the electronic educational resources. Trends in educational services development was studied by comparing the quality influence of electronic educational resources on the quality of educational services of higher pedagogical educational institutions of Ukraine as of 2009-2010 and 2012-2013. Generally, the analysis of the survey results allows evaluating quality of the modern education services as satisfactory and it can be said that almost 70% of the success of their future development depends on the quality of the used electronic educational resources and distance learning systems in particular. uk_UA
dc.subject освітні послуги uk_UA
dc.subject якість навчання uk_UA
dc.subject система управління якістю uk_UA
dc.subject електронні освітні ресурси uk_UA
dc.subject моніторинг якості uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject образовательные услуги uk_UA
dc.subject качество обучения uk_UA
dc.subject система управления качеством uk_UA
dc.subject электронные образовательные ресурсы uk_UA
dc.subject мониторинг качества uk_UA
dc.subject дистанционное обучение uk_UA
dc.subject educational services uk_UA
dc.subject quality of training uk_UA
dc.subject quality management system uk_UA
dc.subject electronic educational resources uk_UA
dc.subject quality monitoring uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.title ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА ЯКІСТЬ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ uk_UA
dc.title.alternative ИССЛЕДОВАНИЕ ВЛИЯНИЯ КАЧЕСТВА ЭЛЕКТРОННЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ НА КАЧЕСТВО ОБУЧЕНИЯ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ДИСТАНЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ uk_UA
dc.title.alternative RESEARCH OF INFLUENCE OF QUALITY OF ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCES ON QUALITY OF TRAINING WITH USE OF DISTANCE TECHNOLOGIES uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account