DSpace Repository

ФАХОВА МОВА ПРАЦІВНИКІВ ЗМІ

Show simple item record

dc.contributor.author Полякова, В. А.
dc.date.accessioned 2021-01-16T11:30:06Z
dc.date.available 2021-01-16T11:30:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12974
dc.description Полякова, В. А. Фахова мова працівників ЗМІ = Professional language of mass media : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В.А. Полякова ; наук. керівник к.пед.н., доц. С. А. Мартос ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т української й іноземної філології та журналістики, Кафедра української філології та журналістики. – Херсон : ХДУ, 2020. – 52 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена фаховій мові працівників ЗМІ. Досіджено лексичні особливості професійного соціолекту та фахової термінології, що функціонують у мовленні журналістів. Подано тлумачення слів, що змінили свою семантику, входячи до словника окремої соціальної групи. Визначено функції таких мовних одиниць. У кваліфікаційній роботі опрацьовано та систематизовано сучасну професійну лексику журналістів, до якої входять назви професій, жанрів, інструментів, процесів, операцій, приладів тощо. Досліджено, що розвиток професійного соціолекту ЗМІ спричинений насамперед активними словотвірними процесами та зміненням кількості лексичних одиниць. Кваліфікаційна робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та ілюстративного матеріалу. The research work is devoted to the professional language of media workes. The lexical features of professional terminology that function in the speech of journalists are studied. The interpretation of words that will change the semantics, entering into the dictionary of separate social group is given. The functions of such language units are defined. In the qualification work the modern professional vocabulary of journalists is developed and systematized, which includes the names of professions, genres, tools, processes, operations, devices, etc. It is investigated that the development of professional sociolect of mass media is caused first of all by active word-forming processes and change of quantity of lexical units. The research work consists of an introduction, two chapters, conclusions and list of illustrative materials sources. uk_UA
dc.subject фахова мова uk_UA
dc.subject соціолект uk_UA
dc.subject професійний соціолект uk_UA
dc.subject джерела поповнення професійного соціолекту ЗМІ uk_UA
dc.subject professional language uk_UA
dc.subject sociolect uk_UA
dc.subject professional sociolect uk_UA
dc.subject sources of replenishmant of professional social media uk_UA
dc.title ФАХОВА МОВА ПРАЦІВНИКІВ ЗМІ uk_UA
dc.title.alternative PROFESSIONAL LANGUAGE OF MASS MEDIA uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account