DSpace Repository

МАС-МЕДІА США ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СУСПІЛЬНОЇ ДУМКИ (НА МАТЕРІАЛІ ГАЗЕТИ NEW YORK TIMES І МЕРЕЖІ НОВИН CNN)

Show simple item record

dc.contributor.author Токар, Г. А.
dc.date.accessioned 2021-01-15T09:04:24Z
dc.date.available 2021-01-15T09:04:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12900
dc.description Токар, Г. А. Мас-Медіа як основний засіб формування суспільної думки (на матеріалі газети New York Times і мережі новин CNN) = Mass media as the main means of forming public opinion (based on the material of the New York Times and the CNN news) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Г. А. Токар ; наук. керівник к.філол.н., доц. Л. В. Короткова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т української й іноземної філології та журналістики, Кафедра англійської філології та прикладної лінгвістики. – Херсон : ХДУ, 2020. – 77 с. uk_UA
dc.description.abstract Магістерська робота присвячена дослідженню мовних засобів впливу і маніпуляції у текстах засобів масової інформації. У теоретичній частині розглянуто поняття «мовний вплив» і «мовне маніпулювання» та основні методики аналізу медіатекстів. У практичній частині проаналізовано сучасні тексти американської газети New York Times та новин CNN. У роботі висвітлено специфіку реалізації маніпуляції у медіа текстах досліджуваного матеріалу за допомогою мовних засобів. The research work is devoted to the study of linguistic means of influence and manipulation in mass media texts. In the theoretical part the concepts of "language influence" and "language manipulation" and basic methods of analysis of media texts are considered. In the practical part modern texts of the American newspaper New York Times and CNN news are analyzed. The paper highlights the specifics of language means manipulation in media texts. uk_UA
dc.subject медіалінгвістика uk_UA
dc.subject медіатекст uk_UA
dc.subject засоби масової інформації uk_UA
dc.subject мовний вплив uk_UA
dc.subject мовне маніпулювання uk_UA
dc.subject media linguistics uk_UA
dc.subject media text uk_UA
dc.subject mass media uk_UA
dc.subject language influence uk_UA
dc.subject language manipulation uk_UA
dc.title МАС-МЕДІА США ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СУСПІЛЬНОЇ ДУМКИ (НА МАТЕРІАЛІ ГАЗЕТИ NEW YORK TIMES І МЕРЕЖІ НОВИН CNN) uk_UA
dc.title.alternative MASS MEDIA AS THE MAIN MEANS OF FORMING PUBLIC OPINION (BASED ON THE MATERIAL OF THE NEW YORK TIMES AND THE CNN NEWS) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account