DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ ГАДЖЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ У ШКОЛЯРІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Полянська, Я. В.
dc.date.accessioned 2021-01-12T14:38:23Z
dc.date.available 2021-01-12T14:38:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12825
dc.description Полянська, Я. В. Психологічна корекція гаджет-залежності у школярів = Psychological correction of gadget addiction in schoolchildren: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Я. В. Полянська ; наук. керівник к.психол.н., доц. О. Самкова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, ф-т психології, історії та соціології, Кафедра практичної психології. – Херсон : ХДУ, 2020. – 67 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою даної роботи є здійснити теоретичний та емпіричний аналіз психологічних особливостей гаджетозалежності у школярів. Для досягнення поставленої мети в ході нашої роботи було проведено емпіричне дослідження з виявлення психологічних особливостей гаджетозалежності у школярів. Дана робота складається з двох розділів. Перший розділ містить результати теоретичного дослідження і узагальнення, раніше дослідженого матеріалу, інших науковців. У другому розділі наведено результати емпіричного дослідження вибірки досліджуваних (80 учнів у віці 11-13 років, з них 50 дівчат та 30 хлопців) В ході дослідження було визначено особливості поведінки при гаджетозалежності та розроблені рекомендації щодо психокорекції гаджетозалежності. Матеріалом для дослідження став синтез опитувальників, методик і шкали, завдяки яким стало можливим перевірити гіпотезу про результативність проведення психокорекційної роботи із усунення гаджетозалежності у молодших підлітків. The purpose of this work is to carry out a theoretical and empirical analysis of the psychological features of gadget addiction in schoolchildren. To achieve this goal, in the course of our work, an empirical study was conducted to identify the psychological features of gadget addiction in schoolchildren. This work consists of two sections. The first section contains the results of theoretical research and generalization of previously studied material by other scientists. The second section presents the results of an empirical study of the sample (80 students aged 11-13 years, including 50 girls and 30 boys) In the course of the research the peculiarities of gadget addiction behavior were determined and recommendations for psychocorrection of gadget addiction were developed. The material for the study was a synthesis of questionnaires, methods and scales, which made it possible to test the hypothesis of the effectiveness of psycho-correctional work to eliminate gadget dependence in younger adolescents. uk_UA
dc.subject молодші підлітки uk_UA
dc.subject гаджет-залежність uk_UA
dc.subject психокорекція uk_UA
dc.subject younger teenagers uk_UA
dc.subject gadget addiction uk_UA
dc.subject psychocorrection uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ ГАДЖЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ У ШКОЛЯРІВ uk_UA
dc.title.alternative PSYCHOLOGICAL CORRECTION OF GADGET ADDICTION IN SCHOOLCHILDREN uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account