DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Show simple item record

dc.contributor.author Петрова-Щербакова, В. Г.
dc.date.accessioned 2021-01-04T10:18:31Z
dc.date.available 2021-01-04T10:18:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12725
dc.description Петрова-Щербакова, В. Г. Психологічні особливості обдарованих дітей у молодшому шкільному віці = Psychological features of gifted children in primary school age : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. Г. Петрова-Щербакова ; наук. керівник д.психол.н., професор О. Є. Блинова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т психології, історії та соціології, Кафедра загальної та соціальної психології. – Херсон : ХДУ, 2020. – 72 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність теми обумовлюється, у першу чергу тим, що сучасне життя вимагає від держави створення умов виявлення та підтримки талановитих дітей. Теоретична частина розкриває категоріальний апарат дослідження і характеризує психологічні аспекти змісту і структури феномену обдарованості. Також надаються рекомендації щодо особливостей поведінки з одарованими дітьми. В практичній частині викладені результати емпіричного дослідження, статистичної обробки даних, що дозволило визначити психологічні особливості розвитку процесу творчого мислення у дітей молодшого шкільного віку. Результати дослідження оброблені якісно і кількісно, представлені в схемах та діаграмах. The urgency of the topic is due primarily to the fact that modern life requires the state to create conditions for identifying and supporting talented children. The theoretical part reveals the categorical apparatus of research and characterizes the psychological aspects of the content and structure of the phenomenon of giftedness. Recommendations on the behavior of gifted children are also provided. The practical part presents the results of empirical research, statistical data processing, which allowed to determine the psychological features of the development of creative thinking in children of primary school age. The results of the study are processed qualitatively and quantitatively, presented in diagrams and charts. uk_UA
dc.subject обдарованість uk_UA
dc.subject талант uk_UA
dc.subject пізнавальна мотивація uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject giftedness uk_UA
dc.subject talent uk_UA
dc.subject cognitive motivation uk_UA
dc.subject primary school age uk_UA
dc.subject personality uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ uk_UA
dc.title.alternative PSYCHOLOGICAL FEATURES OF GIFTED CHILDREN IN PRIMARY SCHOOL AGE uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account