Розвиток аналітико-синтетичної діяльності в учнів спеціальної школи сповільнений, атиповий, з багатьма, часом досить різкими, відхиленнями від норми, проте він являє собою поступальний процес, що вносить якісні зміни у ...
Актуальним питанням в освіті дітей з порушенням розумового розвитку є навчання математиці. Практично доведено, що дітям, які мають порушення інтелектуального розвитку складніше зрозуміти та вивчити математику. Саме позакласна ...
У роботі висвітлюються особливості протікання емпатійних
процесів в учнів спеціальної школи. Зазначено, що діти із зниженням
емпатійного відчуття мають труднощі в навчально-виховній роботі. Вони
грубі, різкі, образливі, ...
У кваліфікаційній роботі, розглянуто стан сформованості пізнавальної сфери у дітей молодшого шкільного віку з вадами інтелектуального розвитку. Досліджено психічні процеси у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними ...
Формування математичних вмінь та навичок дає корекційний вплив на порушені психічні функції, особливо розвиває пам’ять, мислення та сприймання. Навчання математиці дітей з порушеним інтелектом є однією з найважливіших ...
В роботі представлено стан сформованості моральних якостей дітей з порушенням розумового розвитку під впливом корекційно-виховної роботи у спеціальному загальноосвітньому закладі; відображено задачі, які стоять перед ...