DSpace Repository

ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ, ЗНАЧЕННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Хмельковська, С. В.
dc.date.accessioned 2015-11-03T12:50:34Z
dc.date.available 2015-11-03T12:50:34Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1168
dc.description.abstract У статті досліджено феномен творчого потенціалу, його основних домінантів; проаналізовано особливості організації шкільного навчання іноземних мов на початковому, середньому та старшому ступенях; встановлено залежність рівня сформованості творчого потенціалу учнів шкіл від схильності їх учителів до творчого стилю діяльності. uk_UA
dc.title ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ, ЗНАЧЕННЯ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account