DSpace Repository

МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Сьомик, М. Ю.
dc.date.accessioned 2020-08-06T15:57:49Z
dc.date.available 2020-08-06T15:57:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11680
dc.description Сьомик, М. Ю. Моральне виховання учнів початкових класів = Moral education of primary school pupils : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. Ю. Сьомик ; наук. керівник д.п.н., професор Б. М. Андрієвський ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний ф-т, Кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2020. – 55 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі розкрито зміст духовно-морального виховання молодших школярів. Розглянуті головні критерії навчання, умови і способи виховання. Визначено методи духовноморального виховання та проаналізовано проблему підготовки педагога до виховання учнів, так як від рівня його духовності залежить формування особистості. Основою виховання, що визначає моральний розвиток особистості в молодшому шкільному віці, є формування гуманістичного відносини і взаємини дітей, опора на почуття, емоційну чуйність. Метою морального виховання є формування цілісної, досконалої особистості в її гуманістичному аспекті, тобто виявлення розуміння життєвої важливості моралі, установку на придбання моральної самосвідомості, вироблення стимулів подальшого морального розвитку, вироблення моральної стійкості, бажання та вміння чинити опір злу, спокусі самовиправдання при порушенні моральних вимог, милосердя і любов до людей. Школярі будуть виховані справжніми людьми тільки при професійній компетентності педагога. The article reveals the content of spiritual and moral education of junior schoolchildren. The main criteria of training, conditions and ways of education are considered. Methods of spiritual and moral education are determined and the problem of teacher preparation for students' education is analyzed, as the level of his spirituality depends on the formation of personality. The basis of education, which determines the moral development of the individual in primary school age, is the formation of humanistic attitudes and relationships of children, reliance on feelings, emotional sensitivity. The purpose of moral education is the formation of a holistic, perfect personality in its humanistic aspect, ie revealing an understanding of the vital importance of morality, setting for the acquisition of moral self-awareness, developing incentives for further moral development, developing moral stability, desire and ability to resist evil, temptation , mercy and love for people. Students will be brought up by real people only with the professional competence of a teacher. uk_UA
dc.subject духовне виховання uk_UA
dc.subject моральне виховання uk_UA
dc.subject етична бесіда uk_UA
dc.subject мораль uk_UA
dc.subject патріотичне виховання uk_UA
dc.subject moral education uk_UA
dc.subject junior school age uk_UA
dc.subject moral qualities uk_UA
dc.subject moral norms uk_UA
dc.subject means of moral upbringing uk_UA
dc.subject spiritual education uk_UA
dc.subject ethical conversation uk_UA
dc.subject morality uk_UA
dc.subject patriotic education uk_UA
dc.title МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ uk_UA
dc.title.alternative MORAL EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL PUPILSHOOL PUPILS uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account