DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Подплітьона, І. М.
dc.date.accessioned 2020-08-06T12:14:33Z
dc.date.available 2020-08-06T12:14:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11668
dc.description Подплітьона, І. М. Педагогічні умови використання інтерактивних технологій в початковій школі = The Pedagogical Conditions of Interactive Technologies Usage at Primary School : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / І. М. Подплітьона ; наук. керівник к.пед. н., доцент І. В. Гриценко ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний ф-т, Кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2020. – 64 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є науково обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови використання інтерактивних технологій в освітньому процесі початкової школи. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: теоретичні основи використання інтерактивних технологій в початковій школі, експериментальна перевірка педагогічних умов для використання інтерактивних технологій в початковій школі. У результаті дослідження зроблено висновки щодо позитивного впливу уроків з використанням інтерактивних технологій та визначено, що ефективність їх використання підвищується, якщо забезпечити такі педагогічні умови, як: висока педагогІчна культурна та спеціальна підготовка вчителя, дискусійність педагогічного процесу, демократичний характер взаємин на уроці та заохочення й підтримка учнів. The aim of the work is to scientifically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for using interactive technologies in the educational process of primary schools. Qualification work contains the following sections: theoretical foundations of the use of interactive technologies in primary school, experimental testing of pedagogical conditions for the use of interactive technologies in primary school. As a result of research conclusions are made about the positive impact of lessons using interaktivnyj technology and determined that their effectiveness is increased if one can provide such pedagogical conditions as: high pedagogical cultural and special training teachers, debatable teaching process, character democratic relations in class, the encouragement and support. uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject primary school uk_UA
dc.subject interactive technologies uk_UA
dc.subject pedagogical conditions uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ uk_UA
dc.title.alternative THE PEDAGOGICAL CONDITIONS OF INTERACTIVE TECHNOLOGIES USAGE AT PRIMARY SCHOOL uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account