DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ СФОРМОВАНОСТІ ЗОРОВО-ПРОСТОРОВОГО ГНОЗИСУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВАДАМИ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Анніна, К. І.
dc.date.accessioned 2020-08-06T08:36:33Z
dc.date.available 2020-08-06T08:36:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11659
dc.description Анніна, К. І. Особливості сформованості зорово-просторового гнозису у дітей молодшого шкільного віку з вадами писемного мовлення = The Peculiarities of Visual-Space Gnosis Formation of Juniour School Children with Defects of Written Speech : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / К. І. Анніна ; наук. керівник доцент Н. В. Ільїна ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний факультет, Кафедра математично-природничих дисциплін та логопедії. – Херсон : ХДУ, 2020. – 54 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є вивчення особливостей зорово-просторового ґнозису в учнів молодшого шкільного віку з вадами писемного мовлення. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: психолінгвістичний та фізіологічний аспекти формування писемного мовлення у дітей; порушення писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку; особливості зорово-просторового ґнозису у дітей з вадами писемного мовлення; психолого-педагогічні засади вивчення зорово-просторового ґнозису у дітей молодшого шкільного віку; методи та прийоми діагностики зорово-просторового ґнозису у дітей молодшого шкільного віку; використання інтерактивних технологій для діагностики та корекції зорово-просторового ґнозису у дітей молодшого шкільного віку. У результаті дослідження зроблено висновки, щодо особливостей розвитку зорово-просторового ґнозису у дітей з вадами писемного мовлення та підібрано комплекс вправ для діагностування рівня сформованості оптико-просторових уявлень засобами інтерактивних технологій. The aim of work is a study of features of visually-spatial gnosis for the students of midchildhood flawy writing broadcasting. Qualifying work contains such divisions: psycholinguistic and physiology aspects of forming of written speech in children; disorders of written speech in children of primary school age; features of visual-spatial gnosis in children with speech defects; psychological and pedagogical principles of studying visual-spatial gnosis in children of primary school age; methods and techniques for diagnosing visual- spatial gnosis in children of primary school age; use of interactive technologies for diagnosis and correction of visual-spatial gnosis in children of primary school age. As a result of the research, conclusions were made about the peculiarities of the development of optical-spatial gnosis in children with speech defects and a set of exercises was developed to diagnose the level of formation of optical-spatial representations by means of interactive technologies. uk_UA
dc.subject порушення писемного мовлення uk_UA
dc.subject дисграфія uk_UA
dc.subject дислексія uk_UA
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject зорово- просторовий ґнозис uk_UA
dc.subject violation of written speech uk_UA
dc.subject dysgraphia uk_UA
dc.subject dyslexia uk_UA
dc.subject children of primary school age uk_UA
dc.subject optical-spatial gnosis uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ СФОРМОВАНОСТІ ЗОРОВО-ПРОСТОРОВОГО ГНОЗИСУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВАДАМИ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ uk_UA
dc.title.alternative THE PECULIARITIES OF VISUAL-SPACE GNOSIS FORMATION OF JUNIOUR SCHOOL CHILDREN WITH DEFECTS OF WRITTEN SPEECH uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account