DSpace Repository

ГЕНДЕРНА СПРЯМОВАНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ ТА ЙОГО ВІДОБРАЖЕННЯ У ПЕРЕКЛАДАННІ

Show simple item record

dc.contributor.author Омельянова, А. В.
dc.date.accessioned 2020-07-24T09:17:00Z
dc.date.available 2020-07-24T09:17:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11479
dc.description Омельянова, А. В. Гендерна спрямованість рекламного тексту та його відображення у перекладанні = Gender Orientation Aspect of the Advertising Text and its Reflection in English and UkrainianTranslation : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. В. Омельянова ; наук. керівник к. філол. н., доц. Т. С. Борисова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, ф-т іноземної філології, Кафедра перекладознавства та прикладної лінгвістики. – Херсон : ХДУ, 2020. – 44 с. uk_UA
dc.description.abstract Тема дослідження є актуальною, адже з розвитком інформаційних технологій та бізнесу почалося стрімке розширення перекладацької діяльності. Ці зміни мають безпосереднє відношення до рекламних текстів, яким в даний час приділяється все більша увага. Об'єктом роботи є рекламні тексти і їх гендерні особливості. Предметом дослідження стали особливості перекладу гендерних характеристик реклами. Thе topic of the thesis is relevant, as with the development of information technology and business a rapid expansion of translation activities began. These changes are directly related to advertising texts, which are currently receiving increasing attention.The object of the paper is advertising texts and their gender features. The subject of the study аre the features of the translation of gender characteristics of advertising. uk_UA
dc.subject pеклама uk_UA
dc.subject рекламний текст uk_UA
dc.subject гендер uk_UA
dc.subject чоловік uk_UA
dc.subject жінка uk_UA
dc.subject лексична одиниця uk_UA
dc.subject преференція uk_UA
dc.subject слоган uk_UA
dc.subject лінгвістика uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject advertising text uk_UA
dc.subject gender uk_UA
dc.subject man uk_UA
dc.subject woman uk_UA
dc.subject lexical unit uk_UA
dc.subject preference uk_UA
dc.subject slogan uk_UA
dc.subject linguistics uk_UA
dc.title ГЕНДЕРНА СПРЯМОВАНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ ТА ЙОГО ВІДОБРАЖЕННЯ У ПЕРЕКЛАДАННІ uk_UA
dc.title.alternative GENDER ORIENTATION ASPECT OF THE ADVERTISING TEXT AND ITS REFLECTION IN ENGLISH AND UKRAINIANTRANSLATION uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account