DSpace Repository

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Show simple item record

dc.contributor.author Соловйов, Н. А.
dc.date.accessioned 2020-07-21T12:47:57Z
dc.date.available 2020-07-21T12:47:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11374
dc.description Соловйов, Н. А. Стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності молокопереробних підприємств = Specificities of informational perception in people with different leading sensory systems : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Н. А. Соловйов ; наук. керівник к.е.н., доцент К. М. Синякова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т економіки і менеджменту, Кафедра менеджменту і адміністрування. – Херсон : ХДУ, 2020. – 68 с. uk_UA
dc.description.abstract В роботі розкрито сутність стратегічного планування шляхом аналізу співвідношення між основними термінами і поняттями, такими як планування і прогнозування, довгострокове і стратегічне планування; узагальнено принципи стратегічного планування зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Здійснено організаційно-економічну оцінку діяльності молокопереробного підприємства та аналіз показників економічної ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Визначено стратегічні пріоритети розвитку зовнішньоекономічної діяльності досліджуваного підприємства та напрями, що формують організаційно-економічні засади стратегічного маркетингового планування діяльності молокопереробного підприємства. The paper reveals the essence of strategic planning by analyzing the relationship between basic terms and concepts, such as planning and forecasting, long-term and strategic planning; the principles of strategic planning of foreign economic activity of enterprises are generalized. Organizational and economic assessment of the dairy enterprise and analysis of indicators of economic efficiency of foreign economic activity of the enterprise are carried out. The strategic priorities of development of foreign economic activity of the researched enterprise and the directions forming organizational and economic bases of strategic marketing planning of activity of the milk processing enterprise are defined. uk_UA
dc.subject стратегічне планування uk_UA
dc.subject зовнішньоекономічна діяльність uk_UA
dc.subject молокопереробні підприємства uk_UA
dc.subject прогнозування uk_UA
dc.subject ефективність стратегічного планування uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject strategic planning uk_UA
dc.subject foreign economic activity uk_UA
dc.subject dairy enterprises uk_UA
dc.subject forecasting uk_UA
dc.subject efficiency of strategic planning uk_UA
dc.subject efficiency uk_UA
dc.title СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.title.alternative SPECIFICITIES OF INFORMATIONAL PERCEPTION IN PEOPLE WITH DIFFERENT LEADING SENSORY SYSTEMS uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account