DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ БАТУТИСТІВ-ПОЧАТКІВЦІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Самарін, П. М.
dc.date.accessioned 2020-07-20T13:44:46Z
dc.date.available 2020-07-20T13:44:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11335
dc.description Самарін, П. М. Організаційно-методичні аспекти розвитку координаційних здібностей батутистів-початківців = Organizational and methodological aspects of the development of coordination abilities of beginner trampoliners : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / П. М. Самарін ; наук. керівник к.п.н., доцент І. Г. Глухов ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т фізичного виховання та спорту, Кафедра теорії та методики фізичного виховання. – Херсон : ХДУ, 2020. – 38 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі обговорюється питання організаційно-методичних аспектів розвитку координаційних здібностей батутистів-початківців. Встановлено, що використання скорегованих комплексів вправ вплинуло на підвищення рівнів розвитку координаційних здібностей юних батутистів, а саме вони сприяли: істотному приросту статичної рівноваги (21,8%), узгодженню рухів (60%), динамічній рівновазі (23,2%), швидкості рухової реакції (8%), у порівнянні з дітьми контрольної групи; підвищенню вестибулярної стійкості на обертальну пробу в правий (29,2%) і лівий (26,4%) боки, що свідчить про підвищення координації рухів у дітей експериментальної групи; підвищенню точності й зниженню помилок відтворення при стиску ручного динамометра в дітей експериментальної групи. Точність відтворення м'язового зусилля зросла на 33,1%, а в контрольній групі на лише 2,8%. Це свідчить про необхідність розвитку цієї здібності під впливом спеціально спрямованих занять. The qualifying work discusses the issues of organizational and methodological aspects of the development of coordination abilities of trampoline beginners. It was found that the use of adjusted sets of exercises affected the levels of development of coordination skills of young trampolines, namely, they contributed to: a significant increase in static balance (21.8%), coordination of movements (60%), dynamic balance (23.2%), motor reaction rate (8%), compared with children in the control group; increase in vestibular stability on the rotational test in the right (29.2%) and left (26.4%) sides, which indicates an increase in coordination of movements in children of the experimental group; increase of accuracy and decrease of errors of reproduction at compression of a manual dynamometer at children of experimental group. The accuracy of reproduction of muscular effort increased by 33.1%, and in the control group by only 2.8%. This indicates the need to develop this ability under the influence of specially targeted classes. uk_UA
dc.subject координаційні здібності uk_UA
dc.subject юні батутисти uk_UA
dc.subject coordination abilities uk_UA
dc.subject young trampolines uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ БАТУТИСТІВ-ПОЧАТКІВЦІВ uk_UA
dc.title.alternative ORGANIZATIONAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS OF THE DEVELOPMENT OF COORDINATION ABILITIES OF BEGINNER TRAMPOLINERS uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account