DSpace Repository

Browsing Кафедра алгебри, геометрії та математичного аналізу by Title

Browsing Кафедра алгебри, геометрії та математичного аналізу by Title

Sort by: Order: Results:

  • Тімченко, М. О. (2021)
    У кваліфікаційній роботі (проєкті) розглянуто аксіому вибору та її застосування в математиці, вимірні та невимірні множини, квадратуру кола Тарського, а також теорему Банаха-Тарського. Наприкінці був встановлений зв'язок ...
  • Фірсакова, І. (2022)
    Мета даної роботи полягає у визначенні алгебраїчних властивостей правильних многогранників та встановленні зв‘язку між їх групами симетрій.
  • Коваленко, А. С. (2020)
    У даній кавліфікаційній роботі опрацьовано та систематизовано матеріал з теми "Вільні добутки та вільні групи". Робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатку. Загальний обсяг ...
  • Вініченко, А. С. (2021)
    Однією з актуальних проблем математичної освіти є проблема інтеграції математичних знань. Інтеграція алгебраїчного та геометричного методів – це процес поєднання даних методів. В галузі розв’язування задач інтеграція цих ...
  • Морозова, С. Ю. (2020)
    Об’єкт дослідження. Групи та теоретико-групові конструкції. Предмет роботи. Твірні групи. Розклад груп у вільний добуток груп. Метою роботи є вивчення питання про можливість розкладу групи у вільний груп; вивчення властивостей ...
  • Голофєєва, Д. (2022)
    Мета дослідження – дати опис структури множини представників гіперкомплексних чисел – тіла кватерніонів.
  • Заводянний, В. В. (2020)
    Ця робота присвячена розгляду основних тверджень та найважливіших теорем, що стосуються дискретних матричних регулярних методів підсумовування рядів, необхідних та достатніх умов для того, щоб метод підсумовування мав ...
  • Гошкович, С. В. (2021)
    Кваліфікаційна робота присвячена знайомству з поняттям досконалого числа, історією його відкриття та дослідженню властивостей цих чисел. Детально досліджуємо структуру парних досконалих чисел. The qualification work is ...
  • Лапік, С. В. (2020)
    Кваліфікаційна робота присвячена вивченню діяльнісного підходу до навчання математики. Розглядаються проблеми діяльнісного підходу підчас ведення математичних понять, доведення теорем, розв’язування задач. Шляхи формування ...
  • Рибченко, О. Г. (2022)
    Мета дослідження полягає у вивченні задачі Кеплера в просторах різної розмірності.
  • Носаль, М. (2022)
    Мета роботи: вивчити застосування комплексних чисел в планіметрії, тригонометрії та фрактальній геометрії.
  • Стрілецький, В. І. (2021)
    Предметом кваліфікаційного проєкту є дистанційний курс з вищої математики для нематематичних спеціальностей закладів вищої освіти (ЗВО). В роботі аналізується тематичний план типового університетського курсу з вищої ...
  • Медведська, В. О. (2021)
    У кваліфікаційній роботі запропоновано методику вивчення елементів топології для учнів основної школи. Зокрема, розглянуто питання добутку компактних топологічних просторів, досліджена поведінка функції, що визначає ...
  • Бромірська, А. А. (2021)
    Проблема вибору форм та методів організації дистанційного навчання зараз досить актуальна. Метод навчання – спосіб упорядкованої взаємопов’язаної діяльності учнів та вчителів, спрямованої на вирішення освітніх завдань, ...
  • Асауленко, В.С. (2020)
    Ця робота присвячена лінійному інтенгальному рівнянню типу Фредгольма. Протягом багатьох століть зусилля математиків були спрямовані на розвязання проблеми коливання середовища та пов'язаної з нею крайовою задачею теорії ...
  • Гордієнко, В. М. (2020)
    В цій роботі проводилось дослідження існуючих методів навчання математики у загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано роботи вітчизняних та зарубіжних науковців з проблеми методів навчання математики. З огляду ...
  • Мустратова, А. (2022)
    Мета дослідження – розкриття методичних особливостей вивчення поняття паралельності в шкільному курсі геометрії.
  • Гузенко, З. О. (2020)
    У сучасних учнів зникає прагнення до пошуку, здобуття, пізнання чогось нового. Саме через це навчальний процес повинен урізноманітнюватися різними способами організації навчання. Одним з цих способів є нетрадиційні уроки, ...
  • Божко, О. О. (2021)
    Операційне числення застосовується для розв’язування лінійних диференціальних рівнянь звичайних та з частинними похідними, диференціально-різницевих рівнянь та лінійних інтегральних рівнянь типу згортки. До цих рівнянь ...
  • Маришева, К. М. (2021)
    Проблема вибору форм та прийомів організації розв’язування задач на уроках математики завжди була актуальною. Форми організації навчання (організаційні форми) - це зовнішнє вираження узгодженої діяльності вчителя та учнів, ...

Search DSpace


Browse

My Account